Hyvä kampanja yrityksellesi ‒ osta profiloituja vaatteita

Kun yrityksen kaikilla edustajilla on yhtenäiset vaatteet, joissa on selkeä ja näyttävä profilointi, ovat työntekijät helposti tunnistettavissa. Profilointi vaatteissa luo myös yhteenkuuluvuuden tunnetta työntekijöiden keskuudessa, ei vain töissä, vaan myös vapaa-ajalla, tiimin sisällä ja erilaisissa tapahtumissa. Se, että yritykset panostavat tällaiseen profilointiin ja kestäviin vaatteisiin, antaa kuvan, että yritys toimii vastuullisesti ja kestävän kehityksen edelläkävijänä.

Profilointi kannattaa

Riippumatta siitä, tarvitseeko yritys vaatteisiin yrityksen logon, sloganin, tapahtumagrafiikkaa, edustajan nimen tai muuta vastaavaa tietoa, kannattaa aina pyytää könttätarjous kaikista profiloitavista tuotteista ja ostaa kerralla enemmän. Vaikka yritys tarjoaisi tämänhetkiselle henkilökunnalleen ja yrityksen edustajille omat henkilökohtaisiksi profiloidut vaatteet, kannattaa varastoon hankkia samalla myös löyhemmin profiloituja markkinointituotteita.

Löyhemmin profiloidut markkinointituotteet ja -vaatteet käyvät nopeassa tarpeessa tuliaisiksi, liikelahjoiksi tai palkinnoiksi erilaisiin arvontoihin. Lisäksi yrityksen brändi saa omalla tavallaan ilmaista mainosta, kun työnantajan edustajat hyödyntävät profiloituja vaatteita monissa eri yhteyksissä. Ilmainen tuo profilointiprosessi ei toki ole, mutta markkina-arvo, jonka sen tekeminen tuottaa loppukäyttäjien myötä, on rahassa mittaamattoman arvokasta.

Millaisia vaatteita kannattaa profiloida?

Yksinkertaisesti todettuna, melkein mitä tahansa. Muutamia hyviä vaihtoehtoja voit käydä katsomassa netistä. Kaikki vaatteet, jotka profiloidaan, ovat sijoitus yrityksen tulevaisuuteen. Tulevaisuutta lienevät myös markkinoilla uudet älyvaatteet.

Profiloitavissa olevia vaatteita ovat muun muassa T-paidat, lyhyt- ja pitkähihaiset paidat, lippikset, pipot, pikeepaidat, takit, urheiluvaatteet, kaulahuivit, sukat, kauluspaidat, aamutakit sekä erilaiset asusteet.